سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 7
کل بازدید : 70623
کل یادداشتها ها : 24
خبر مایه


حوه دانلود درایورها 

جهت دانلود درایور لپ تاپ مورد نظر خود پس از مراجعه به سایت تولیدکننده حتماً دقت فرمایید که درایور را برای سیستم عامل مورد نظر تهیه نمایید و به 32بیت و 64 بیت بودن نسخه ویندوز نیز توجه نمایید.
توجه: در مورد لپ تاپ های قدیمی ممکن است درایور نسخه های جدید سیستم عامل ویندوز موجود نباشد و در مورد لپ تاپ های جدید نیز ممکن است درایور برای نسخه های قدیمی ویندوز موجود نباشد.

راهنمای دانلود درایورهای لپ تاپ

لطفا روی لینک ها و یا مارک هر سازنده کلیک کنید تا بتوانید مدل اپ تاپ خود را جستجو و درایور دلخواه را دانلود کنید

دانستن کمی زبان انگیلیسی در سایت های پشتیبانی ضروری است

درایور لپ تاپ دانلود درایور لپ تاپ ایسر
جهت دانلود درایور پس از کلیک بر روی لینک  به سایت ایسر رفته در قسمت "Select Product Family" گزینه Notebook را انتخاب نمایید. سپس در بخش "Select Product Line " سری دستگاه خود را انتخاب نموده و  بعد از آن در قسمت "Select Product Model" مدل دستگاه را انتخاب نمایید. حال در کادری که در قسمت پایین صفحه ظاهر شده در قسمت "Operating System" نسخه ویندوزی که می خواهید را انتخاب نموده و درایورهای مورد نظر خود را دانلود نمایید.
درایور لپ تاپ دانلود درایور لپ تاپ اپل
جهت دانلود درایور پس از کلیک بر روی لینک  به سایت اپل رفته و درایورهای مورد نظر خود را دانلود نمایید
درایور لپ تاپ دانلود درایور لپ تاپ ایسوس
جهت دانلود درایور پس از کلیک بر روی لینک  به سایت ایسوس رفته و در قسمت "Please Select the product"  گزینه Notebook را انتخاب نموده سپس در قسمت "Select Series"سری دستگاه و در قسمت "Select Model" مدل دستگاه خود را وارد نموده  و دکمه "Search"را کلیک نمایید. یک پنجره نمایش داده شده که شما نسخه ویندوزی که درایور آن را می خواهید انتخاب نموده و درایورهای مورد نظر خود را دانلود نمایید
درایور لپ تاپ دانلود درایور لپ تاپ دل
جهت دانلود درایور پس از کلیک بر روی لینک  به سایت دل رفته، شما می توانید در قسمت "Choose By Service Tag" روی لینک "Enter a Tag" کلیک نموده و با وارد نمودن کد 7 رقمی دستگاه خود(که این کد را می توانید در پشت دستگاه خود و همچنین روی جعبه دستگاه پیدا کنید)  درایورهای مورد نیاز خود را دانلود نمایید.  روش دیگری که خیلی توصیه نمی شود این است که در همان صقحه ابتدایی در قسمت  "Choose a Model" روی "Select Model" کلیک نموده، در قسمت "Select Your Product Family" گزینه  "laptops"را انتخاب نموده و  در قسمت بعد مدل دستگاه خود را  انتخاب نموده سپس درایورهای مورد نظر خود را دانلود نمایید.
درایور لپ تاپ دانلود درایور لپ تاپ اچ پی
جهت دانلود درایور پس از کلیک بر روی لینک به سایت اچ پی رفته و در قسمت "Select Yuor Product"سری دستگاه خود را انتخاب نموده و سپس زیرمدل را انتخاب نمایید. در صفحه باز شده روی لینک "Software & Driver Downloads" کلیک نموده و پس از انتخاب سیستم عامل دکمه "Next" را کلیک نمایید. اکنون می توانید درایورهای مورد نظر خود را دانلود نمایید.
درایور لپ تاپ دانلود درایور لپ تاپ فوجیتسو زیمنس
جهت دانلود درایور پس از کلیک بر روی لینک  به  سایت فوجیتسو زیمنس رفته و در قسمت "PRODUCT SEARCH BY SERIAL-/IDENTNUMBER"  سریال دستگاه خود را وارد نمایید.  در این قسمت می توانید درایورهای مورد نیاز خود را دانلود نمایید. همچنین می توانید در همان صفحه ابتدایی در قسمت "Select Products" ابتدا Notebook و پس از انتخاب سری، مدل دستگاه را انتخاب نموده و درایورهای مورد نظر خود را دانلود نمایید.
درایور لپ تاپ دانلود درایور لپ تاپ گیت وی
جهت دانلود درایور پس از کلیک بر روی لینک  به سایت گیت وی رفته و در قسمت "Serial Number" سریال دستگاه خود را وارد نموده، کلید "Go" را کلیک نمایید و درایور مورد نظر خود را دانلود نمایید. همچنین می توانید در همان صفحه ابتدایی به تب "Browse All Downloads" رفته  ابتدا  notebook Computers را انتخاب نموده، سپس مدل دستگاه، بعد نسخه ویندوز و در نهایت درایور مورد نظر خود را انتخاب و دانلود نمایید.
درایور لپ تاپ دانلود درایور لپ تاپ آی بی ام لنوو
جهت دانلود درایور پس از کلیک بر روی لینک  به سایت آی-بی-ام لنوو رفته و در قسمت "Family" سری دستگاه و در قسمت "type" نوع دستگاه و در قسمت "Model" مدل دستگاه و در نهایت در قسمت "operating system" نسخه ویندوز خود را انتخاب نمایید. حال می توانید درایورهای مورد نظر خود را دانلود نمایید.
درایور لپ تاپ دانلود درایور لپ تاپ ام اس آی
جهت دانلود درایور پس از کلیک بر روی لینک  به سایت ام اس آی  رفته و در بخش "Live Update Online" روی دکمه "Click Here" کلیک کرده در صفحه بعد روی دکمه "Yes, I would like to try it at my own risk" کلیک کنید، سپس ادامه را کلیک نموده و منتظر بمانید تا درایورهای مورد نظر شما که شناسایی شده اند را نمایش دهد. اگر این روش با مشکل مواجه شد همچنین می توانید در همان صفحه نخست، سمت راست صفحه در قسمت "Manually Download" به ترتیب notebook، سری دستگاه و در نهایت  مدل دستگاه را انتخاب نمایید . اکنون در صفحه باز شده  تب "driver"را انتخاب نموده و درایورهای مورد نظر خود را دانلود نمایید.
درایور لپ تاپ دانلود درایور لپ تاپ سونی وایو
جهت دانلود درایور پس از کلیک بر روی لینک  به سایت سونی-وایو رفته و در قسمت "Option 3: SELECT IT" ابتدا سری دستگاه سپس مدل دستگاه را انتخاب نمایید سپس دکمه "Continue" را کلیک نمایید. در صفحه جدیدی که باز می شود در قسمت "Select Your Operating System" نسخه ویندوز خود را انتخاب نموده و درایورهای مورد نیاز خود را دانلود و نصب نمایید.
درایور لپ تاپ دانلود درایور لپ تاپ توشیبا
جهت دانلود درایور پس از کلیک بر روی لینک  به سایت توشیبا رفته و در قسمت "2. Choose Family" سری دستگاه و در قسمت "3. Choose Model" مدل دستگاه را انتخاب نمایید، سپس دکمه "Go" را کلیک نمایید.  حال می توانید نسخه ویندوز خود را انتخاب نموده و درایورهای مورد نیاز خود را دانلود نمایید

 

 


امروزه لپتاپ ها پرکاربردترین دستگاهها در حوزه کامپیوتر و اینترنت می باشند لپتاپهای زیادی با مارکهای معروف از DELL - SONY و مارکهای که به تازگی وارد بازار شده اند مانند MSI - Gateway - LENOVO . لپتاپها قبلا با تمام درایورها و حتی CD های ویندوز هم همراهشان بود با توجه به افزایش تعداد سیستم عاملها و پخش آن از شرکتهای چینی اکثر لپتاپها بدون دیسک راه انداز درایور ارائه می شوند اما در سایتهای اصلی این شرکتها کلیه درایورها برای دانلود موجود می باشد .... ادامه مطلب ....

Laptop  Logo
دانلود درایور لپ تاپ دل DELL   

dell                       

توضیح: در صفحه ای که باز می شود دو راه برای پیدا کردن مدل مورد نظر وجود دارد راه اول استفاده از Service Tag    می باشد که عددی که پشت کامپیوتر شبیه سریال نامبر می شد را در باکس مربوطه وارد کنید و دکمه Go را بزنید مدل شما نمایان می شود. که ساده ترین روش می باشد.
روش دوم هم Select Model را می زنید هدایت می شوید به کلیه محصولات که شما Laptop را انتخاب می کنید گزینه بعدی از Select Your Product Line مدل اصلی را انتخاب می کنید هدایت می شوید به Select Your Product Model که اخرین گزینه می باشد مدل را انتخاب کنید و دکمه Confirm را بزنید درایورها برای دانلود با توجه به سیستم عامل شما قابل دانلود می باشد.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دانلود درایور لپ تاپ سونی SONY 

sony vaio

توضیح: مدل سونی 3 راه برای پیدا کردن مدل لپ تاپ گذاشته اولین از سمت چپ (مختص مدل Vaio) با همان لپ تاپ به اینترنت وصل شوید و صفحه ای را که باز می کنید دکمه Detect My Model را بزنید به صفحه مدل لپ تاپ شما وارد می شود.
گزینه دوم : مدل لپ تاپ خود را وارد کنید تا به صفحه دانلود درایور هدایت شوید.
گزینه سوم : که دقیفتر و راحت تر می توانید مدل خود را پیدا کنید اول سری و بعد مدل خود را از میان آن انتخاب می کنید.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
دانلود درایور لپ تاپ اج پی HP 

hp  laptop

توضیح : برای لپ تاپ های hp صفحه ای که باز شد لیست تمام سری های آن را نوشته سری و مدل خود را انتخاب  کنید. به عنوان مثال سری HP Pavilion Notebook PCs را بزنید تمام سری های Pavilion می اید مثلا سری  HP Pavilion dv5000 Notebook PC series را انتخاب کردید تمام مدلهای این سری نمایش داده می شود و به صفحه دانلود درایور بروید.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
دانلود درایور لپ تاپ اپل Apple 

apple  laptop



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دانلود درایور لپ تاپ توشیبا Toshiba 

toshiba Laptop
توضیح: درایور برند توشیبا به صفحه دانلود درایور بروید از نوع محصولات Laptops را انتخاب کنید قسمت بعدی سری ان را انتخاب کنید و مدل خود را بزنید و دکمه Go ، تا به صفحه دانلود درایور هدایت شوید.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دانلود درایور لپ تاپ ایسر Aser

acer  laptops

توضیح: برای لپ تاپ ایسر در صفحه دانلود اولین گزینه یعنی Acer Notebooks   چهار سری به حالت کشویی که تمام مدل های هر سری در هر کشو موجود می باشد مدل را انتخاب تا به صحفه دانلود درایور برسید.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
دانلود درایور لپ تاپ فوجیتسو fujitsu

fujitsu

توضیح: دو روش برای فوجیتسو وجود داره اولی سریال نامبر را در قسمت سریال تایپ می کنید و اینتر می زنی تا درایور مدل مورد نظر بیاد. روش دوم هم که انتخاب مدل از قسمت SELECT PRODUCT می باشد که هر دو روش راحت و ساده می باشد.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
دانلود درایور لپ تاپ لنوو Lenovo

lenovo

برای لپ تاپ لنوو می توانید از 3 روش استفاده کنید. اولی سریال نامبر را وارد و دکمه Continue  روش دوم انتخاب برند - سری - مدل و دکمه Continue  و روش سوم به صورت هوشمند از طریق خود لپ تاپ به اینترنت وصل شود مدل شناسایی می شود.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
دانلود درایور لپ تاپ ایسوس Asus 

asus  laptops
برای درایور لپ تاپ ایسوس Asus از قسمت General Download  - سه کشو نوع محصول - سری یا فامیلی - و مدل را انتخاب و دکمه Search را بزنید تا به صفحه دانلود درایور مربوطه هدایت شوید.

------------------------------------------------------------------------------------------------------
دانلود درایور ام اس ای MSI

Msi  Laptops

توضیح: در قسمت دانلود سنتر که از لینک بالا باز می شود مدل خود را تایپ  و دکمه Go را بزنید و صفحه دانلود درایور باز شود.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
دانلود درایور لپ تاپ گیت وی Gatway

یور

برای دانلود درایور GateWay از منوی که باز می شود Notebook را کلیک کنید از قسمت کناری لیست مدلهای این برند نمایش داده می شود آن را انتخاب تا به صفحه درایور برسید.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

امیدوارم که مفید بوده باشد


      هشدار...




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ