سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 4
کل بازدید : 70631
کل یادداشتها ها : 24
خبر مایه


به تدریج با رشد فناوری های مربوط به پرینت سه بعدی، شاهد خواهیم بود که حرف و حدیث های مربوط به آن ها، از قالب نتایج تحقیقات علمی خارج آمده و پای گونه های مختلف این پرینترها به بازار مصرف باز شود. مِگ ویتمن ، مدیر عامل اچ پی، اخیراً در کنفرانسی در تایلند اعلام کرد که این شرکت سال آینده به بازار پرینترهای سه بعدی وارد خواهد شد.

نام اچ پی همواره بسیاری را به یاد پرینترها و ماشین های اداری می اندازد. گرچه مفهوم پرینتر سه بعدی اساسا تفاوت بسیاری با پرینتر معمولی دارد، اما حداقل تشابه اسمی بسیار بسیار این دو سبب شده، شرکت اچ پی این موضوع را جدی گرفته و برای بدست گرفتن بازار این گونه های تازه پرینتر از هم اکنون اقدام کند. مِگ ویتمن در این باره می گوید:

 ما در مورد پرینت سه بعدی بسیار هیجان زده ایم،….گرچه پرینت سه بعدی هنوز در دوران جنینی خود به سر می برد، اما این یک فرصت استثنایی است و ما به طور کامل بر روی آن تمرکز کرده ایم، و در میانه سال آینده، ما محصول خود را عرضه خواهیم کرد.

 با این وجود، هنوز جزئیات بسیاری از چگونگی حضور اچ پی در بازار پرینترهای سه بعدی به خارج درز نکرده. تنها چیزی که از ادامه سخنان مِگ ویتمن بر می آید این است که تمرکز اصلی این شرکت بر روی کاهش هزینه ها و افزایش سرعت چاپ در این گونه پرینترها خواهد بود.

 شاید در سال های آینده شاهد باشیم شرکت هایی نظیر اچ پی، با ارائه محصولات خود، چهره تجاری تری به مفهوم پرینت سه بعدی بدهند، اتفاقی که ظاهراً در جریان است.

 
 منبع : ممتاز نیوز

 



  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ